per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

18.3.07





P.t. er der en lokalliste i Allerød, som kalder sig Lokallisten, opstået ved seneste valg.
I årene 1974-1994 havde vi en anden lokalliste, som først hed Oles Liste og siden døbtes om til Lokallisten i Allerød. Da listen gjorde klar til at lukke og slukke, skrev jeg historien. Det var noget af det første jeg lavede på pc'eren og noget af det første jeg satte på nettet - som ZIP-fil. Da jeg var inde og kigge til den en dag, opdagede jeg, at ZIP filen ikke mere var sagen - æ ø og å osv blev ikke konverteret korrekt. Endelig har jeg fået lavet en PDF-fil af den i stedet for - den kan hentes her

Kommunalpolitik: - Fra Oles Liste til Lokallisten i Allerød - Kommunernes Landsforening til debat

Etiketter: , , ,