per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

10.3.07

Plads til et break



Jeg sendte et digt til Information, som de ikke ville bruge.
Så sprang jeg ud i deres Sandkasse med det, hvor emnet pt er 'Åh at være kulturredaktør'.
Der kan man endnu læse det.
Så gik spalten helt i stå, men det var nok ikke min skyld, trods alt!

Jeg burde egentlig sende svaret fra DR om medielicens til dem, for de trykte jo spørgsmålene, men nøjedes med at sende linket her til -jeg syntes indlægget i sig selv, hvor interessant jeg ellers selv finder det er, nok var for langt og kedeligt for dem.