per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

4.4.07

Metablog



En blog om bloggen må vel kaldes en metablog. Det er så en af de ting denne blog er. Den er jo ikke en blog om alle ens aktiviteter eller tanker, end ikke om en ordnet gruppe af dem.Nu har jeg revideret forsiden til www.per-olof.dk. Det er jo ikke noget der i sig selv er noget interessant i. Forhåbentlig bidrager det til, at den som lander på siden hurtigere får et indtryk af, hvor de seneste nyheder på siden kan føre en hen. jeg læste nemlig en artikel, der fortalte om 11 gode måder hvorpå man kunne slippe af med besøgende på ens hjemmesider. En af dem var selvfølgelig at have for uklare tilbud, og for mange. Så i den grad som billeder bringer klarhed, så mener jeg at have opnået en vis klarhed.Problemet er selvfølgelig at selve ideen er, at der skal være mange veje at gå, at enhver skal kunne finde et eller andet , der interesserer vedkommende. Hvis vejledningen er altfor styret dumper man ikke overrasket ned i noget, som viser sig interessant og som man ikke troede havde ens interesse. Er der ikke en masse af den slags i livet? Well, selv om man ikke skal vente at finde noget om fodbold, ja hov så har jeg alligevel engang i et nummer af ASK bragt nogle fodboldbilleder, som måske en dag kunne havne her, hvis jeg finder en anledning. Eller bare i forbindelse med, at alle udsendte numre af ASK blev digitale.Først i dag læser jeg mere seriøst i Lafontaines fabler, oversat af Johannes Møllehave, et sandt rimbad at stige ned i. Med bøger ligger der altid noget og venter. Hvad det kommer sagen ved - det ved jeg ikke. Men så vidt jeg husker fra et afsnit i min fars gamle læsebog, så var det hos Lafontaine der stod de vise ord: Det er dig fablen handler om.

Etiketter: