per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

4.11.06

Time capsule at Yahoo

Hos Yahoo røg jeg ind i i deres "Timecapsule" hvor ens bidrag vil blive hængende til i hvert fald 2020. Det lød da sjovt, så jeg gik i gang. Indtil jeg opdagede, at de satte sig på enhver rettighed over bidraget, de kan bruge det til hvad som helst. Så bakkede jeg og slettede den unikke tekst, jeg ikke ønskede, de skulle have hånd- og halsret over. Istedet skrev jeg en afstandtagen fra deres copyrighttyveri og lod det være mit bidrag. Hvis de har lyst til at annocere med det, må de hjertensgerne!

Så kom følgende svar:

Congratulations! Your tile is now ready to be viewed. Visit your contribution at http://timecapsule.yahoo.com/capsule.php?i=145603&t=you&l=en.Thank you for sharing a piece of your world and contributing to the Yahoo! Time Capsule, the first-ever electronic anthropology project.Please note that your submission may take up to 10 minutes to process.

Hele teknikken bag virker trods alt imponerende på en naiv sjæl som mig.

Etiketter: