per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

29.10.06

Afledende illustrationer......

c tegning per-olof johansson
Reglen er jo, at illustrationer skal være relevante. Vignetter skal sprede teksten, eller udsmykke.
Jeg havde til teksten i forgårs om debatten ville garnere med et par billeder som næppe var relevante, men som øjet kunne hvile på. Måske blev bloggen derved for stor eller hvad ved jeg - der var i hvert fald tekniske vanskeligheder.
Der er naturligvis ikke den samme fornøjelse ved, at billederne står her alene, som hvis de umotiveret kom i teksten. Jeg sætter dem her af bar stædighed og for at se, om bloggen overhovedet vil modtage noget fra mig i dag eller om den har rottet sig sammen med en eller anden avisredaktion.... :-)

Nå, først på dagen just the same - men så til aften slap billederne igennem - nu får de lov til at stå her......


Katten som slipper for at komme i 'Dag til Dag'............

Etiketter: