per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

1.10.06

Splints & Co.



I god tid til BogForum 2006 har jeg lavet en udgave af Splints & Co, som lægger op til den oplæsning, Benny Pedersen og Bjarne Gaardsvoll og jeg selv skal optræde med på Foreningen for Danske Kulturtidsskrifters stand: Fredag den 17. november kl. 15 og søndag 19. november kl. 15, denne dag også med Marianne Kristensen. Indgang til Splints & Co 9/ 2006 .

I Berlingske Tidende i dag kan man læse et indlæg af mig om Frilandsmuseets haver. De har det ikke for godt og fortjener bedre.

Politiken har født med et nyt udseende. Der var ikke kræfter, til at få den nye version af rubrikken 'Dag til dag' med - den kommer imorgen. Mit gæt er, at den indeholder et 'Dagens digt'. Det får vi jo snart at se.

Etiketter: