per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

3.9.05

Poesiens Dag 2005

I anledning af min deltagelse på Poesiens Dag 2005 i Frederiksberg Have, har jeg skrevet en beretning herom og sat på nettet:


Poesiens Dag 2005


Jeg skrev et digt til lejligheden tilegnet begivenheden:

Digtet: Vi vil ha'!


Jeg kom i tanke om, at jeg aldrig havde fået sat min beretning om digtergruppen Anden Positurs besøg i Nørre Alselv på Falster på nettet. Det benytter jeg så lejligheden til her:

Anden Positur i Nørre Alslev

Fra begge begivenheder findes der en del billeder. Måske giver dette sig udslag på siderne en anden dag. Tekst har også ret! :-)

Etiketter: