per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

21.8.05

Fjumreår et dumt udtryk

Fjumreår er et dumt udtryk. Det dækker ikke det udbytte de unge faktisk har af de år. Eller som samfundet har af medhjælpere i mange kroge af arbejdslivet, f.eks. som pædagogmedhjælpere.
Min overvejelser i den anledning har jeg skrevet et lille stykke om, som findes trykt i tidsskriftet InstitutionesLederen August 2005.
Det kan også læses her:

Fjumreår er da et dumt udtryk

Etiketter:

1 Comments:

Blogger per-olof.dk said...

,,,tja jeg ved ikke om det behøver et ord, for alt efter hvem man er og hvad man bruger det til, kræver det hver sit. Så jeg synes, at den der føler at de(t) pågældende år er et år som optakt til noget andet, selv må definere det. I hvert fald ikke lade sig kujonere af dette det værst mulige valg: fjumreår.

1:27 PM  

Send en kommentar

<< Home