per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

3.8.05

Blog - dagbog eller...

Jeg synes jeg er stødt på flere artikler om bloggere hen over sommeren. Det undrer mig, at nogen tør udgå fra et fællestræk ved bloggere udover det tekniske: den lette måde at opdatere på og give andre mulighed for en kommentar.
Jeg er rigtig glad for teknikken, fordi jeg her har en fast spalte hvor jeg dels hurtigt kan anbringe mindre tekster og dels informere om hvad jeg nu har sat på nettet. Kommentarmuligheden lader I som læser åbenbart ligge? Men i hvert fald: Den er der!

Hvad der kalder mig til tasterne idag er følgende:
Benny Pedersen digter og er fuld af andre gode initiativer. Nu har han anskaffet sig en semiprofessesionelt videokamera og opfordret andre digtere til at deltage i et projekt, hvor de filmes, mens de læser op udvalgte steder i det område, hvor de bor.

Sådan en opfordring siger man selvfølgelig ja tak til. For mit vedkommende afviklede vi seancen 16.7.
Foreløbig er her omtalen fra Frederiksborg Amts Avis og et enkelt af digtene at læse. Jeg håber at kunne sætte en stump af optagelsen på nettet - hvis jeg kan finde ud af det osv.

Link .......Omtale af projektet og et digt: President Bush in Denmark


Nu gik der næsten en måned siden sidste input. Så dette er IKKE en dagbog :-)

Etiketter: