per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

27.6.05

Bonde-Practica er en vejrbog

En bog om vejrvarsler af Jesper Theilgaard gav mig lyst til at skrive om den, set i lyset af den gamle "Bonde-Practica eller Veyrbog". Internet er god på den måde, at her kunne jeg sætte de henvisninger på, som ingen redaktion ville have accepteret. Her er plads til det, take IT or leave IT.
At jeg ikke har skrevet noget særligt om Bonde-Practica på www før kan undre mig selv - men det er nok fordi et større udgivelsesprojekt har været udervejrs og så måtte internet vente på det. Nu ligger det der i maskinskrift og skal skannes en dag med god tid...
Vejrmand med vejrbog for hvermand

Etiketter: ,