per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

1.2.05

Kommunernes Landsforening - set i bakspejlet

Jeg tager Jens Blom-Hansens bog om Kommunernes Landsforening "Den fjerde statsmagt?" op til debat. Jeg forventede en debat af KL's legitimitet, men finder at dette titlens egentlige tema nærmest ikke tages op i afhandlingen. Læs

Om Kommunernes Landsforening som den fjerde statsmagt

Jeg havde egentlig forventet at artiklen ville blive trykt i et tidsskrift, men da disse planer som nævnt gik i vasken, sætter jeg den på nettet i stedet for at have den liggende i skuffen. Modtagelsen var egentlig positiv et par steder, men løfterne viste sig at være helt tomme. Min fornemmelse er helt klart, at der er nogen som ikke ønsker denne debat ført. Det bliver den jo nok heller ikke af, at jeg stiller teksten til rådighed. Men måske var der en eller anden som her kunne finde et lille sten, der gnaver i skoen. Heller ikke en kronikversion kunne interessere nogen for alvor. I ly af al sin besværlighed fortsætter KL med at rulle den løber ud foran sig.....
Kronikversionen synes jeg slet ikke om, og den er heller ikke så meget kortere at det gør nogen forskel her på nettet.

Etiketter: