per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

5.12.04

Læreproces

05-12-2002
Blogger skilte med, at det er 1...2...3. og så har man lavet en blog. Jeg synes nu godt nok der er mange ting, der skal tages stilling til. Og skønt oplysningerne kan findes, er det ikke ikke nogen lineær læreproces. Nu er jeg nået til, at jeg skal finde ud af hvordan Blogbot.dk kan læse mine datoer, så jeg kan komme med i deres index, så nogen opdager, at min blog eksisterer....

Etiketter:

2 Comments:

Blogger per-olof.dk said...

Mit indlæg sendte jeg som mail - men så ryger æ,ø og å i svinget ... så om igen....

2:51 PM  
Blogger per-olof.dk said...

Nu er jeg kommet med på listen hos www.blogbot.dk
Opdateringen sker vist ikke så tit, så derfor troede jeg, jeg ikke var med. Men det er ret vakst med sådan et sted. Det er helt uoverkommeligt meget der popper op. Så er det sjovt lige at tage en enkelt og se hvad vedkommende er optaget af.

6:46 PM  

Send en kommentar

<< Home