per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

15.2.07

Sikring af Lillerøds grønne kile, igen igen

Stork på Hvidestens mark, sommeren 2006

[sendt til de på min adresseliste, som kunne tænkes at interessere sig for Lillerød…]

......men alle andre må da gerne læse med!


Tirsdag havde jeg et indlæg i Allerød Nyt om ’Lillerøds grønne kile’ – tidligere sendt til Frederiksborg Amts Avis, men de har ikke reageret, de plejer dog at bede om forkortelse eller svare på anden vis -. Indlægget har en reference til den hjemmeside, jeg har lavet om emnet, nemlig på http://www.per-olof.dk/kile.htm


Alle får jo imidlertid ikke læst Allerød Nyt, så her er linket.

Til de, der har været inde på siden og som måske ikke har kunnet få lyd på min oplæsning, fordi filen var lidt stor for dem, kan jeg nu oplyse, at filen er væsentligt formindsket i og med, at jeg har fundet ud af at lave filen i MP3-format.



Indlægget i Allerød Nyt er summarisk i forhold til hjemmesiden, men vil man læse det er linket her: http://www.allerodnyt.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070213/LAESERBREVE/102130005/0/FORSIDE

Etiketter:

1 Comments:

Blogger per-olof.dk said...

- så kom indlægget alligevel i Frederiksborg Amts Avis lørdag 17. februar - det var jeg da glad for
po

8:47 AM  

Send en kommentar

<< Home