per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

15.11.06

Dag til Dag i dag

9:44 15-11-2006
I Politikens Dag til Dag skriver dagens skribent med udgangspunkt i kritik fra en kollega, som synes rubrikken skrives for optimistisk. Min mening er, at rubrikkens fejl er , at den skrives som læserbrev. I den nedlagte rubrik var grundtemaet 'en oplevelse' stor eller som regel lille, og der behøvede ikke være nogen større pointe. Nu burde 'Dag til Dag' hedde 'Dagens brok' og kunne ligesågodt være et læserbrev. Det er jeg ligeved at skrive til dagtildag@pol.dk. Jeg må holde et et stort skilt op for øjnene af mig, for at lade være: DU ER BLEVET FYRET, FORSTÅ DET DOG MAND! Nå ja, men jeg er da osse læser ikke? Nå nu står mit brok så her -.
Jeg ryddede op i et hjørne og fandt en hel Politiken fra foråret 2005, og sjælede over drbut's tur til Operaen. Her var både mening og oplevelse i en 'Dag til Dag'

Etiketter: