per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

23.8.07

Lillerøds grønne kile - nu med flere billeder - og andet

udsigt over Hvidestens marker

Lillerøds grønne kile -nu med flere billeder.
Lillerøds grønne kile

.

Politiken har afsluttet sin konkurrence om bedste 'Dag til Dag'-bidrag. De to bidrag var rigtig gode. Jeg vil påstå, de var mere i rubrikkens ånd end den daglige dosis i lang tid. Så der kan man vel sige at - ægget kan lære hønen.

.

For nu at tale om det helt små: En lille bitte fejl i mit navn har generet et par dage - idet forfatteren til "Røde Erik på langfart" var kommet til at hedde Per-Olaf. Google vil endnu en tid holde fast i det, men i basis skulle det være rettet.
For ikke-Allerødder: Allerød Nyt bragte omtale af min bog i denne uge, hvor man så ved at gå ind på deres hjemmeside Allerød Nyt og opsøge tirsdagsavisen i pdf-format kan læse artiklen på side 47.
Tirsdag bragte Frederiksborg Amts Avis et afsnit fra bogen, nemlig 'Så dansk, så dansk', fordi jeg deri omtaler de nederlandske malere og der i blandt Peter Isaacsz, om hvem der netop er en udstilling på Frederiksborg Slot. Hvis man har abbonnement til deres internet-avis kan den også læses på nettet.

Etiketter: ,