per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

23.11.06

Redaktionelle noter

Efter disse ti år med den samme indgang til Splints & Co. ser jeg pludselig, at den bør fornyes. Det sker, da jeg ser en deltager på FDK's stand på Bogmessen gå ind på sin medbragte computer, for at se siden.
Udgangspunktet bliver, at 'hovedet' skal kunne bruges i FDK's katalog.
Nu er indgangen fornyet og måske lidt enklere at bruge -. Teknisk set har jeg vist ikke bevæget mig meget på de år. Det er jo primært, fordi det er læsesider jeg laver. Jeg tror jeg hist og her har forbedret læseligheden på siden, ikke så meget væg-til-væg mere.

En læser fra USA mente at vide bedre, hvornår høvding Seattle var født. Herligt så at kunne følge vedkommende så langt, at man kan gå ind og tilføje "araound" til det årstal man for mange år siden var landet på. Tænk et gammeldags tidsskrift med en sådan rettelse 10 år efter!
Ikke altid skriver folk til en, hvilken side de har set en oplysning på - og jeg kan ikke altid finde den. Så roder jeg rundt, og læser hvad jeg selv har skrevet - nå da da - og får selv nogle genopfriskninger med.

Etiketter: