per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

14.5.07

Links til 'Litteratursiden' i PDF-filer



Jeg har en hjemmeside Supplement til litteratursiden hvor jeg har anført forskellige udgivelser og artikler, som ikke er nævnt i artikelindex eller som jeg af anden grund mener burde med.

En del artikler er siden kommet på egne hjemmesider. Efter nu at have fået adgang til at lave pdf-filer, har jeg fundet at dette måske var en bedre løsning.

Derfor finde nu bl.a. følgende som pdf via siden



Ib Spang Olsen 80 år 11. juni 2001 (artikel brugt som katalogtekst til udstilling på Allerød bibliotek)



Julekurve og andre dekorerede spånkurve (artikel fra Husflid 6/2002)



Og et par mindre anmeldelser.
*********************************************

ps


Om lurer på frimærke: Læs min tilføjese til Hvorfor ikke lurer på frimærke
Jeg kan se, at der er noget af organiseringen af denne blog, som er forkert, da man kun kan ledes til at slå ned på indlæggene efter tid, men ikke efter overskrifter. Mon ikke jeg kan justere det. Men det med at sætte etiketter på var vist ikke en mulighed, da jeg begyndte? Hvis man leder efter noget, skulle 'FreeFind' kunne hjælpe. Den søger kun på mine hjemmesider, men har også bloggens sider med.

Etiketter: