per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

7.11.07

Ny udgivelse: OCTAVIAN, af per-olof johansson

tilfældigt opslag i OCTAVIAN, nu med offentlig adgang "Så kom jeg i tanker om, at jeg havde OCTAVIAN, færdig i 1967. Jeg havde ikke sat ordet avantgarde på den. Jeg boede dengang i Randers og havde min gang hos Sven Dalsgaard op ad trappen til hans atelier, kan man vel kalde det. Der kom andre, som Per Neble, som jeg så også kom hos. Snakkede da med J.V. Martin. Siden man var tilflytter, var man uden oplevelse af , at de stak af fra omgivelserne. I 1968 udstillede jeg billeder i et nedlagt møbelmagasin, mest collager. Det var takket være Sven, at jeg kunne udstille der. Neble satte priser på."

Læs videre, download eller køb OCTAVIAN : http://www.per-olof.dk/octavian.htm


Er identisk med Splints & Co. nr. 12/2007


Læs også Splints & Co nr. 13/2007. Her får du 'Ord og billeder' fra mig til dig i et Picasa-album, kør det som diasserie.

Etiketter: , , ,