per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

13.6.06

Haiku Danmark og Dag til Dag

Haiku Danmark

Haiku Danmark er månedens tema katte.Der er ligesom mere magi i katte end f.eks. hunde, så det skal nok udvikle sig. Ole har været så venlig at tage nogle stykker af mig med, skønt jeg insisterer på at kalde dem hejkurve - for det ved jeg hvad er.

Dag til Dag

Siden Politiken for snart 14 dage siden afskaffede 'Dag til Dag' rubrikken er det væltet ind med læserbreve, som protesterer. Om ikke andet er det bagud opmuntrende, for de slag man allerede har slået der. Redaktionen har hidtil overhovedet ikke svaret eller kommenteret et eneste indlæg.
Jeg har svært ved at forestille mig, at man bare kan begynde igen, hvor man slap, ligesom det er svært at genoptage en afbrudt fest. Der må, hvis man vil tage protesterne alvorligt, nye boller på suppen.Dag til Dag har jo heller ikke set ens ud gennem de mange, mange år, den har eksisteret. Man må evne både at bevare det gamle - og skabe nyt, det er fordringen

til fremtiden.

Etiketter: