per-olof skriver....

per-olof.dk skriver digte, artikler om politik og kulturhistorie, spaankurve, chief Seattle 21-12-04 21:40:oo

per-olof.dk skriver...

per-olof.dk skriver digte på Internet, og artikler om politik og samfundsforhold.
See per-olof.dk for links to articles in English - poetry, chief Seattle and splint baskets.
Read my Anti Hate Speech.
Se: Nyeste indlæg - klik her.

Mit billede
Navn:
Sted: Lillerød, Denmark

5.12.05

Digtveksling

En elev i opgavekvaler bad mig om et digt om heste.
Det fik hun så med Digtveksling.

Jeg kan forestille mig, at hvis man skriver en blog, hvor man skriver dagligt eller næsten dagligt, så vil de besøgende jævnligt komme igen.
Sådan foregår det jo ikke her, og jeg kan se, at de der kommer igen er i absolut mindretal indenfor en to-måneders periode. Men jo længere tid bloggen kører, jo mere kan det jo ændre sig.

Vi var på Folkemuseet i Hillerød til julestue lørdag, og det lykkedes mig at blive interviewet om bogen om Brudevæltelurerne til Skævinge TV! Kommer det med, er der mulighed for at se det hele ugen (uge 49). Jeg fortæller om bogen som oplagt julegaveide!

Jeg går som regel hele tiden og venter på at ditten og datten skal blive trykt. Det er først når det er kommet til en eller anden ende, at jeg nævner det her.

Men: apropos debatten om Landsbyggefond og dispositionsfonde, så vil jeg på vores afdelingsmøde i Lillerød Boligforening på onsdag anbefale, at man skriver under på den protest mod særskatten, som der på landsplan er taget initiativ til.

Etiketter: